كتباه خطه للعمل Business plan

كيف تكتب بزنس بلان "Business plan

تعالوا بقى نعرف إزاى نعمل الـBusiness plan بشكل محترف ومنظم عشان نقدر بعد كده نتابعها ونمشى عليها ونعدلها فى الجزء الصح وفى الوقت الصح عشان تمنع خسائر ممكنة وتحقق نتيجة مرضية ... للعلم أى حد فاكر انى هاقوله 1+1=2 وهو ينفذ يبقى غلطان والأفضل يوفر وقته ومايتابعش البوستات الجاية لان الـ Business plan بتختلف من مشروع للتانى ومن شخص للتانى وهانشوف ده أثناء مناقشتنا أما بقى اللى هايتابع بدون شرط أو قيد فأنا هاحاول أخلي الموضوع ممتع بالنسباله على قد ما أقدر وافتكروا المثل اللى بيقول لا تعطني سمكة ولكن علمنى كيف اصطادها يللا بينا بقى نصطاد

hanaafathy